Selina Nicolay

Neu
Wahlkreis: Oberengadin
Listenplatz: 5

Egualited da schanzas per minchüna e minchün–tar la lavur ed in famiglia!! Scu mamma da duos iffaunts pitschens vez eau, cha la cumpatibilited da lavur e famiglia nun es adüna simpla in Engiadina. Que drouva dapü spüertas. Impü drouva que dapü plazzas parcielas eir per homens. Eir models moderns da famiglia stöglian esser realisabels in nossa regiun.

Selina Nicolay

Kontakt

Selina Nicolay
7502 Bever

Was ich mag

Freundlichkeit, Liebe, Lachen, Fairness, Chancengleichheit

Was ich nicht mag

Krieg, Ungerechtigkeit, Chancenungleichheit, soziale Benachteiligung, Gewalt

Ausbildung

Sozialarbeiterin

Beruf/Tätigkeit

Hüttenwartin/Mutter

Mitgliedschaften

Ämter

Hobbys

Familie, Natur, Sport, Jagd

An einem freien Tag koche/esse ich gern…

Pizza

Was ich an Graubünden/meiner Region mag

Ich mag die Berge und die Seen, Ich mag die sprachliche Vielfalt, Ich mag die ersten verschneiten Berggipfel im September